KeyserCup

De KeyserCup toernooien zijn gezellige schaaktoernooien voor alle kinderen die kunnen schaken. Je hoeft geen lid te zijn van de schaakbond. Het is voor een goede uitslag wel handig als je ergens schaakles krijgt, van je opa bijvoorbeeld of op school of zelfs op een echte schaakclub. Je speelt
tegen tegenstanders van eigen niveau. We gaan de toernooien enkele malen per jaar organiseren.

locatie Het Anker

Zondag 19 juni (vaderdag!)
Programma:
12.00 uur Zaal Open
13.00 uur Einde Aanmelden
13.15 uur Opening en Wedstrijden
17.00 uur Prijsuitreiking

Locatie:
Buurthuis Het Anker
Wingerdweg 260-B
(ingang via Floraparkweg)
Amsterdam

Kosten:
€5 aan de zaal. Graag contant en gepast betalen.

Details:
Indeling in categorieën naar speelsterkte en leeftijd. We spelen 6, 7 of 8 ronden. De prijsuitreiking is altijd rond 17:00. Voor de experts: de paring gaat volgens systeem McMahon. Dit is Zwitsers met minder kans op grote krachtsverschillen. Prijzen enkel per categorie. Uitslagen tellen mee voor je KNSB rating.

Inschrijven:
Vooraf inschrijven via het onderstaande formulier is verplicht. Dit kan t/m 18:00 uur op de voorafgaande zaterdag. Op de toernooidag voor 13:00 uur melden bij de inschrijftafel.
Te laat is geen probleem, je doet gewoon vanaf ronde 2 mee.

Vergeet niet de verzendknop van dit formulier aan te klikken.
U krijgt binnen 5 minuten een bevestiging van inschrijving.
Controleer eventueel uw spamfolder of schrijf nogmaals in.